Конференція "Міжнародна освіта: стан та перспективи розвитку"

2 квітня 2015 р. в центральному корпусі НПУ імені М.П. Драгоманова пройшла Міжнародна науково-практична конференція «МІЖНАРОДНА ОСВІТА: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ» за участі науковців та викладачів Інституту  управління та економіки освіти, Інституту магістратури, аспірантури і докторантури НПУ імені М.П. Драгоманова, провідних науковців Інституту вищої освіти НАПН України, запрошених спеціалістів, а також аспірантів та  магістрантів. 


В ході роботи конференції розкриті питання інтернаціоналізації освіти, змісту освіти в контексті сучасних міжнародних освітіх тенденцій, сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та світі, наведено досвід провідних українських навчальних закладів щодо їх роботи з іноземними студентами та академічної мобільності українських студентів тощо.

Варто відмітити насичений виступ проректора з навчально-методичної роботи НПУ імені М.П. Драгоманова, завідувача кафедри освітньої політики Вернидуба Р.М., який розкрив зміст освітньої політики університету щодо іноземців, розповів про напрямки роботи у цьому контексті, реалізовані проекти.

Серед запрошених гостей цікавою була доповідь Є.Стадного (керівника освітніх програм Центру розвитку досліджень суспільства, позаштатного радника Міністра освіти та науки), яка викликала чимало запитань та активну дискусію. Виступ був присвячений статистиці щодо мобільності українських студентів за кордоном, продемонстровані актуальні дані щодо динаміки віддтоку студентів (а також потенційних студентів) з України та українських вузів. 

Соціальну та культурологічну позицію щодо теми конференції висловили політолог, директор аналітичного центру «ПОЛІТИКА» М.Давидюк та представник телеканалу Port-mone.tv.

Підводячи підсумки конфренції присутніми були висловлені думки щодо шляхів модернізації роботи національних освітніх закладів у напрямку забезпечення конкурентоспроможності українських вищих навчальних закладів, підвищення їх привабливості за рахунок якісних освітніх програм підготовки фахівців, доступності та адаптації навчальних програм для іноземців та ін.